Salı, Eylül 06, 2005

Yeşil Ötesi Rize


Geçen sene gittiğimiz Rize gezisinin resimlerine devam ediyorum, bitene kadar. Çok yok, ne yazık ki az. Şimdi 'ah keşke daha çok çekseydim' diyorum ama iş işten geçti. İnşallah bir daha ki sefere ( olusra tabi ).


Burası bizim köyümüz dedemlerin köyüne araba ile 15 dakika mesafede. Burası daha yukarıda kalıyor...


Manzara o kadar süper ki bir fotoğrafa sığmıyor. Evin önünden ve arkasından ayrı, balkonundan ayrı manzara fotoğrafladım. Yani bir evin üç köşesinden ( dördüncü yanı ormana bakıyor ) manzaralar sunacağım size. Tabi hepsini bir resme sığdıramadım, o yüzden 3 lü bi bileşim yaptım ( makinamdaki bir özellik ) yinede yetmedi. Şimdilik bunu yayınlayayım sonra diğer resimleri yayınlarım...






İşte burası Rize'nin Çayeli ilçesinin Büyükköy Beldesi. Çocukluğumun yazları hep orada geçerdi. Öyle özledimki oraları, sonradan bıksamda çay toplamayı bile özledim...






Resimdeki babam. Oda benim gibi manzara tutkunu. Resim çekmeye bayılıyoruz. O benden daha meraklı sırf güzel çeksin diye tam teçhizatlı fotoğraf makinesi almıştı bi kaç sene önce. Şimdi de kamerayı yeniledi. Neden fotoğrafçı olmadı acaba?...


Babama minik bi not: "Babacığım seninle gezmek çok eğlenceli oluyor. İnşallah yine kısmet olur, seni çok seviyorum baba [ evde kıyamet kopmasın hepinizi (annem, halam,Havva,evde olmasalarda Esra, Esma İbrahim ve Esin ve her tanıdığım ve tanıştığımı tüm insanları ) çok seviyorum ] "....


Devam edecek......