Pazartesi, Kasım 24, 2008

Beykoz'da Güz Toplantısı


Annem ve babamın bir senedir aklında olan bi toplantıydı. Çağırabildikleri kadar çok kişi çağırıp ağırlamak istiyolardı. Sonunda gerçekleştirdiler...
Birgün önceden irice bi kuzu kesip ertesi güne kadar dinlendirdiler. Kuzinede ( fırınlı soba ) kavurma ( çilaane ) olarak pişirildi. Hazır kuzine yanarken kestane yapmazsak olmazdı dimi ama?





Hane sahibine ait bu ürünler softamızda tatlı olarak yer aldılar. Çokta lezzetliydiler...





Üstte 5 masa birleştirilerek oluşturulmuş soframız. Sığmayınca 6.'sı hemen kuzinenin yanına ayriyeten hazırlandı...



Resimdeki güzelkız Sude'ye haberi olmadan verdiği bu güzel poz için çoook teşekkürler...



Allah bin bereket versin babacım kesene bereket, annecim yengecim yengeciklerim hepinizin ellerine sağlık çok lezizdi herşey. Gelenden-gelemeyenden, yedirenden- içirenden, hizmet edenden, emeği geçen herkesten Allah razı olsun...
Allah tekrarını nasip etsin :P

2 yorum:

Adsız dedi ki...

benim anne ve babamında hep yapmak istedikleri birşeydir siz gerçekleştirmişsiniz çokda güzel olmuş darısı bizim başımıza bu arada blogspot adresini eklemeyi yeni ööğrendim sizide eklemek istiyorum izniniz olursa selam ve sevgilerimle

Adsız dedi ki...

bir yıldır bilgisayarımız var.tesadüf buldum sizi .hemen ekledim,kaybedersem bir daha bulamam diye.Bende Rize'liyim.oraları özleyince senin resimlerine bakıyorum.Ben Çengelköy'de oturuyorum.Hafta sonları eşim ve iki oğlumla genellikle Beykoz taraflarına doğa gezmesine çıkarız.bazen telefon çekmez,kayboluruz.ama gördüğümüz manzaralar bize yeter.sevgilerimle...elmalikurabiye.blogspot.com