Perşembe, Kasım 26, 2009

Beykoz'da İftar...


Babam ameliyat olmadan önce toplu bi iftar vermek istedi. Hastane koşuşturmasından kimseyi iftar misafiri olarak ağırlayamayınca bu yöntemi düşündüler. Herkesi bir gecede ağıradılar. Mükkemmel bi iftar oldu...



Uzuuuun upuuuzuuun bi softa hazırladık, ilave istediklerimizde gelince onları sonradan ekledik. Bi tanesi kare olduğundan şeklini bozuyordu uzuun ince soframızın, resme onu almadım...



Bahçeden taze toplanmış mahsullerden de ekledik uzun ince masamıza....





Kuzine ( fırınlı odun sobası ) fırınnda közlenmiş patlıcan salatası, ben yaptım...





Misafirlerimizden gelen tatlılarımız vardı, üst resimdeki Şafak yengemden şekerpare, Şafak birde börek getirmişti kuzinede piştiğinden son aşamasını yakalayamadım direk sofrada havada uçtu :) ve birde malesef resmini çekmeyi unuttuğum ama fotoğraflara uzaktan yakalanan Rukiye yengemden baklava. Yaa insanın böyle yengeleri olsun sırtı yere gelmez vallahi :)))



Misafirlerimizde yavaş yavaş gelmeye devam ediyorlar. Fotoğrafta ortada objektife bakanlardan sağdaki babam, diğeri İbrahim ağabeyim ( babamın kuzeni ) babamın arkasındaki yeğeni Faruk bey :P babamın önünde oturanlardan biri kuzen Adnan ağabeyim diğeride Ayhan ağabeyim, Solda oturan ise Hasibe halaımın eşi Mehmet eniştemiz...



Bu fotoğrafta yörüngeye Faruk bey girmiş ( ayakta solda ), Ayaktakilerden sağdaki ise Mehmet Ali Sarı ( babamın kuzeni -bu kuzen dememede kızıyolar ama en kestirme bu oluyo ben napiiiim ) İbrahim ağabeyimin kardeşi. Onun önünde oturanlardan beyazlı Kuzen Naciye denizerin eşi Bahri eniştemiz. Diğeri ise Kuzen Faruk beyin kardeşi kuzen Burhan bey.Soldaki bayan iğne oyası uzmanı halam Nadire hatun.Bu arada masamıza salatalar ve turşular eklenmeye başlamış...



Veee günün ana yemeği, sebzeli fırın köfte. Tarifi MuTFaK bölümünde olacak...



Veeee ezan okundu. Allah Kabul etsin...

1 yorum:

nuray topcu dedi ki...

yahu kuzum ,senin ailen nasıl bir yerde oturuyor.bayıldım.biraz geç olacak ama ben yinede yazayım.Babacığına geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.