Pazartesi, Haziran 14, 2010

Bosna Hersek ( Bosnia Herzigova ) -1-


Giden ben değildim ama gitmiş kadar oldum resimlere bakınca. Aynı hissi sizlerede tattırmak için Bosna'yı bizzat gezip fotoğraları çeken, Nuran Ablamın ( eşimin ablası ) izni ile sizlerle paylaşıyorum. Daha önce yine ablamın çektiği fotoğrafları paylaşmıştım. Siz gezemesenizde gezen ablanız olsun muhakkak :)
Öyle çok fazla gitmiş gibi olmadık dibi bi duygu oluşursa en azından gidilesi bi yermişduygusu oluşturacağına eminim. Mesela ben, bukadar yeşil beklemiyordum çoook güzel bir yermiş. Kötü geçmişin ( savaşın ) izleri var bazı fotoğraflarda. O kadar güzel bir yer ki Rabbim bir daha yaşatmasın diye dua hisi veriyor o fotolar...
Taaaam taaam resimlerle başbaşa bırakıyorum ( çekim sırasını bozmadan ) şimdi sizleri...









































































Fotoğrafları bizlerle paylaştığın için teşekkürler Nuran ablacım :) Seneye İtalya var beraber gitcez haa unutma :)

Hiç yorum yok: